Pages

Thursday, June 9, 2011

FREE GIFT FRENZY!! Nokia E7 LCD Screen Privacy Ward

Nokia E7 LCD Screen Privacy Ward


Klik untuk besarkan

Dengan Privacy Ward, anda bebas untuk menggunakan telefon bimbit di mana sahaja tanpa perlu risau skrin telefon anda diperhatikan orang lain selain dari anda. Privacy Ward dengan Micro-louver Technology hanya membenarkan pengguna telefon yang memandang lurus pada skrin LCD sahaja boleh melihat paparan skrin, orang lain yang melihat skrin anda pada sudut sisi kiri dan kanan hanya akan melihat paparan berwarna hitam sama seperti sistem keselamatan pada skrin mesin ATM.

Micro-louver Technology

Privasi anda akan lebih terjamin dengan Privacy Ward dan menambahkan keyakinan untuk menggunakan telefon bimbit di tempat sesak tanpa perlu risau untuk melakukan aktiviti kerja, sms, serta media hiburan. Selain dari itu, dengan menggunakan Privacy Ward akan mengurangkan kesan cap jari pada permukaan skrin, serta Anti UV Tansparency untuk paparan yang lebih jelas di bawah sinaran matahari.

Buat masa kini, stok Privacy Ward hanyalah untuk model Nokia E7Nokia N8Sony Ericsson Xperia X10, serta Sony Ericsson Vivaz dan setiap satu dijual pada harga RM25 sahaja termasuk kos penghantaran (Sabah&Sarawak +RM5).

TUNGGU DULU!! Untuk setiap pembelian Nokia E7 LCD Screen Privacy Ward, anda akan diberi PERCUMA satu Nokia E7 Leather Pouch yang elegan untuk perlindungan tambahan bagi telefon bimbit anda.

Nokia E7 Leather Pouch

Juga PERCUMA satu Long Fashion Strap serbaguna yang sangat menarik dengan corak yang ringkas dan bergaya untuk setiap pembelian.

Long Fashion Strap

Dapatkan Privacy Ward anda sekarang hanya pada RM20 (Privacy Ward + Net Case + Strap + Shipping). Harga yang terendah di pasaran dan tawaran yang terbaik semestinya hanya di handphonemurah2u.blogspot.com!

Untuk pesanan hubungi admin melalui ruangan komen di bawah atau melalui Wall Page HandphoneMurah2u di:

No comments:

Post a Comment